Digital peppträff ”Länsförbundets styrelse frågar och lyssnar”

Hej, förtroendevalda inom Naturskyddsföreningens kretsar i Jönköpings län.

Digital peppträff för förtroendevalda

Detta är ett digitalt möte där förtroendevalda i kretsarna erbjuds tillfälle till erfarenhetsutbyte, en möjlighet att dela med sig av tips, funderingar, idéer och tankar – på ett förbestämt tema.

Denna gång handlar det om ”Länsförbundets styrelse frågar och lyssnar”.
Länsförbundets styrelse är nyfikna på era tankar kring om det behövs utbildningar/temadagar och i så fall vilka, hur ni ser på Länsförbundets roll, utmaningar hos kretsarna m.m.

Tilltänkt agenda
– Laget runt. Kort presentation Namn, Krets, helst även intresse typ skog, Konsumtion etc..
– Länsförbundet berättar om sina planer samt informerar om VU-rollen
– Laget runt om det som känns angeläget: I princip alla frågor en krets eller individ vill lyfta. Berätta om framgångar och utmaningar i det lokala arbetet.

Efter en timme tar vi en kort bensträckare.

Målgrupp: alla förtroendevalda i kretsar i Naturskyddsföreningen Jönköpings län!
Datum: Måndag den 26:e februari 18:30-20:30.
Plats: Digitalt möte via Teams. Du får en länk för att ansluta i samband med din anmälan.

Anmälan: https://forms.office.com/e/yigS4S9zME

Från länsförbundets styrelse deltar ordförande Lars Lindfors och sekreterare Marianne Frick.

Frågor? Kontakta Bosse Bergenholtz

M+46 (0) 70 260 12 00